Under Pressure
S5, E12: The high school open house puts the parents in a bit of a time warp when Claire finds herself stressed out by all the pressure, Gloria encounters a “mean girl” mom and Jay teaches Phil how to play a little hookie. Elsewhere, Mitchell gets defensive when he encounters his judgmental, environmentalist neighbor and Alex goes to see a therapist.