Under Pressure
S1, E1: Manager Trish is struggling to keep things running smoothly. She has a world-of-work seminar to run, the temp is late, and difficult employee Angela returns, fresh from winning a tribunal. Karl is the only member of staff Trish can rely on, but now even he's reached the end of his tether.