Unfinished Business
S13, E20: Gabriel (recurring guest star RICHARD SPEIGHT, Jr.) is back and drags Sam and Dean into his plot for revenge on the demigods who sold him to Asmodeus. Meanwhile, Jack's inflated confidence leads to reckless decisions that could put others in harm's way.