Uninvited Guests
S5, E4: Tristan settles into life back at Skeldale, but Carmody has taken his bed. Mrs Hall schemes to bring the boys together and sends them to Pumphrey Manor. Meanwhile, James hopes to reassure Sid Crabtree when he is called out to treat a sick cow.