Unreachable Places
S1, E6: Discover strange markings in the remote region of Northern Finland and reveal secrets found deep in the Antarctic. Drones find a Manhattan-sized mystery in a Vietnamese cave and a lost sky-high world in Mozambique gets a visit from above.