Unsafe
S4, E11: Alicia (from "Obsession") is supposedly cured and returns to Smallville to start things back up with Clark. When she pushes for more and he turns reluctant, Alicia expoess him to red kryptonite, and the two go off to Las Vegas to get married. Meanwhile, Lana questions whether sex may prove the key to winning Jason back.