Up All Night
S1, E11: Gloria is less than pleased with Jay's reaction to the arrival of Javier, Manny's infamously unreliable dad. Meanwhile, Phil is suffering from kidney stones and his dramatics leave Claire no other choice but to call for the hot firemen to rush him to the hospital, and Mitchell and Cameron have a harder time than Lily as they attempt to sleep train her.