Camping Up All Night
S1, E4: A late-night pill swap leads a buzzed Kathryn to crash a neighbouring campsite, where she runs into Nina-Joy, Carleen and some chic old friends. Unsettled by a revelation from Miguel, Jandice ends up sharing a beer with a forbidden friend.