Valhalla Can Wait
S6, E8: Bjorn faces a difficult decision; Ubbe and Torvi leave Kattegat in search of new lands and perhaps old friends; Oleg's plans for the invasion of Scandinavia take shape; King Harald is baffled by the origin of a mysterious raiding party.