Vigilante
S5, E7: When the bodies of two criminals are dropped at SCPD, Oliver realizes there is a new Vigilante in Star City. The team is split about whether they should stop someone who is helping keep the city safe. Diggle is frustrated with his new situation and Thea fights for Quentin who confesses a shocking secret. Meanwhile, in the flashbacks, Oliver finally sits down with Konstantin Kovar (guest star Dolph Lundgren).