In the Footsteps of Van Gogh Vincent in Antwerp
S1, E5: In many ways, it is in Antwerp that Vincent begins the remarkable evolution that will ultimately make him one of the most important painters in modern art. Explore his journey at the Antwerp Academy, where he slowly sheds the darkness of Hague and begins to play with light and color.