Virgin Skin
S2, E14: Severide must leave Lindsay and the Intelligence Unit to find Katie, Blackhawks players Brent Seabrook and Duncan Keith give Shay a tip, Casey gets more information about his head injuries, and Dawson works to pass the physical test.