Virtual Faith
S1, E3: When the Mithraic kids fall sick, Campion suspects Mother is poisoning them and plans an escape. As Mother and Father try to prove their good intentions, Marcus and Sue work to convince the other surviving Mithraic to mobilise a rescue party.