Visegrad
S2, E3: John and Silver Team embark on an unsanctioned mission; Laera, Kwan and Kessler must escape Soren's mutinous crew; Ackerson receives troubling intelligence from Cortana; the threat of an attack forces Ackerson to make an irrevocable decision.