Wake Up Call
S3, E18: As spring blossoms, Shelly suffers from a skin rash, Holling gives away eggs, Joel gets a new outlook on patient care from a tribal medicine man, and Maggie experiences a spiritual and physical re-awakening with a handsome stranger.