Walking Tall
S12, E2: The pressure is on as a determined Bailey tackles her first day as Chief; meanwhile, April's marriage is in jeopardy and she finds herself unable to address her problems; Meredith struggles to juggle all her responsibilities and Amelia works to define her relationship with Owen.