Wanheda, Pt. 2
S3, E2: Bellamy and Kane risk life and limb to rescue Clarke. In an attempt to avoid worrying about her daughter, Abby (series star Paige Turco) focuses on whether to open Mount Weather as a medical facility. Meanwhile, Murphy plots to betray his former Chancellor.