Wanted Mans
S1, E5: Having agreed to take care of the hunted and wounded Marat, Sam and Phil return back to Phil's house where mum Linda proves surprisingly resourceful. But with spies shadowing their every move, our heroes inadvertently bring the dangerous plot right to their doorsteps, and ultimately to the council offices.