Warrior
S9, E13: Clark meets Zatanna at a comic book convention, where she tells him her father charmed a copy of the comic book "Warrior Angel" and it holds magical powers. A young man named Stephen steals the comic book and develops super powers, transforming himself into Warrior Angel and saving Chloe from a horrible accident.