Warriors and Guardians
S2, E4: Officer Nolan gets off to a rocky start after being introduced to his new training officer. Officer Bradford struggles to think of an appropriate birthday gift for Rachel and Officer Lopez finds herself navigating a case that triggers a personal memory.