Warwick Castle
S1, E3: Dan Jones is in the heart of the English countryside at Warwick Castle, which may appear idyllic today, but for centuries Earls of Warwick, the owners of probably Britain's most lavish castle, inherited a poisoned chalice as some suffered financial ruin and even murder.