Watching the Detectives
S3, E8: Winona’s (Natalie Zea) estranged husband becomes a pawn in a deadly attempt to discredit Raylan (Timothy Olyphant) by framing him for murder and making him the target of an FBI investigation into corruption in the U.S. Marshals office. Meanwhile, Ellstin Limehouse (guest star Mykelti Williamson) becomes a sought after ally in the battle for control of Harlan County.