We Build, We Fight
S12, E13: Gibbs and the team investigate when a Navy lieutenant who is set to be the first openly gay service member to receive the Medal of Honour is murdered. Also, as his wife's due date approaches, Palmer prepares for fatherhood with a NCIS baby shower.