We Got A Situation
S2, E6: ... DJ Pauly D & Vinny. Mike 'The Situation' and his wife, Lauren, pay a visit. Pauly and Vinny coach Antonio through his girlfriend troubles. A night out results in a new suite hook-up. (S2, ep6)