We Love Lucy
S3, E16: Will claims living with Grace is like Ricky living with Lucy; when Karen and Jack hear this, they each claim that they are the Lucy of the group; Grace, Karen and Jack each imagine themselves as Lucy, with Will as the Ricky to all of them.