We Need to Talk About Kevin
S8, E1: After a year apart, Sam and Dean are reunited in the eighth season premiere. After escaping from Purgatory (but not alone), Dean heads straight for Sam, but the reunion isn't exactly everything he imagined it would be. Although Sam drops everything to join his brother, leaving the life he had grown accustomed to enjoy turns out to be harder than he imagined. Together, the Winchesters go in search of the prophet Kevin Tran (guest star OSRIC CHAU) who has managed to escape the clutches of Crowley (guest star MARK A. SHEPPARD) and his minions, but things quickly escalate when Kevin tells them what it is that Crowley is after.