Welcome Home, Goodwins
S1, E2: When Chloe tries to make amends with April, it becomes clear she may have bigger problems in returning to Granby; Jimmy realizes Granby is too small for him to get away with committing crimes; Henry learns Lucinda has a boyfriend.