Welcome Wagon
S3, E1: Veronica begins college with Logan, Wallace and Mac, but is immediately drawn back into old detective habits when Piz, Wallace's new roommate, gets all his stuff stolen. Meanwhile, Keith helps reunite Kendall with an old love, recently released from prison.