The Good Doctor We're All Crazy Sometimes
S4, E11: After bringing in a complicated spinal surgery, Dr. Aaron Glassman challenges the residents for an opportunity to join him in the operating room; Shaun and Morgan disagree on how to treat a comatose patient with a cancerous tumour.