Wet Willy's Wild Water Park
S3, E11: Wet Willy's Wild Water Park: The Game Shakers go to Wet Willy's Wild Water Park on its last day to try and break the speed record on the extremely dangerous water slide, the Big Ripper. (S3, ep 11)