What About First Steps…
S2, E7: The group finds out about the shocking marriage of Adam and Heather, while the newlyweds try to decide if they did the right thing. As a way for Brian to forge a romantic connection with a reluctant Bridget, Dave suggests that he get her to participate with them in a speed dating event at Ivy's bar. Meanwhile, Nicole immerses herself in Deena's fledgling cupcake business to distract her from her grief.