What About Marjorie…
S2, E12: Marjorie has returned to Los Angeles to help Dave and Deena treat the hearing loss of their one-year-old. Her arrival causes tension between newlyweds Adam and Heather, and coincides with Brian's six-week anniversary of being with Bridget - a time when he traditionally dumps his girlfriends. Meanwhile, Nicole has trouble finding the right nanny until Deena introduces her to the very capable and handsome Jamie.