What About Secrets…
S2, E8: Brian and his dad Michael start to connect until a secret involving Bridget drives them apart again, and when Adam has trouble adjusting to Heather's ongoing job as a stripper, Jimmy runs a criminal record check on her. Meanwhile, after a couple of `practise dates', Deena decides to go for the real thing with the wealthy TK, her first cupcake client, and Dave goes along with Nicole to a screening of Angelo's last movie.