S2, E15: Dave is surprised to see that his new boss, Natasha, turns out to be his former intern. She has re-invented herself from being overweight and non-descript into a sexy, manipulative and shrewd businesswoman. While Bridget is away on a business trip, Brian's downstairs neighbours, Laura and Stephanie, convince him to let them use his apartment for a party that turns raucous.