What About the Tangled Web…
S2, E10: When Brian's Dad decides to take the real estate company away on a retreat, Brian and Bridget gradually get closer. Meanwhile, after Adam and Dave make an awkward visit to the strip club where Heather works, Adam wants his new wife to give up her job, and Nicole promises both Dave and Deena that they can accompany her when she goes into labour - but neither is willing to give up the spot to the other.