What Becomes of the Broken-Hearted?
S3, E19: Spencer takes her anger out on Mona; Hanna devises a plan to bring Caleb and his father back together; Aria spends more time with Wes; Emily and Jason try to determine what happened during Ali's holiday in Cape May.