What Could Have Been
S2, E21: Nathan is discharged from the hospital and returns home to a pile of unpaid bills and an eviction notice. Lucas, Peyton and Brooke host a fund-raiser at the River Court to help Nathan, and Dan also comes to Nathan's rescue, but Dan's gift comes with an ultimatum: he wants Nathan to ask Haley for an annulment.