What Do You See?
S1, E3: Choo Choo Bob and Richard W. Kornbelt go bird watching and discover a Galloping Goose at the Colorado Railroad Museum. Conductor Dave and Charlie Rat have fun with a magnifying glass with disastrous results. A New Orleans style brass band stops by.