What Have I Done to Deserve This?
S2, E19: Meredith and George suddenly find themselves at odds at work. Meanwhile Bailey, although technically still on maternity leave, finds herself treating Addison for an unusual feminine issue, and Alex finds himself oddly jealous when Izzie pays more attention to Denny.