What He Beheld
S1, E9: Sarah finds herself in a business transaction with a mysterious businessman. Meanwhile, Cromartie closes in on John and Agent Ellison discovers a nemesis at the agency. However, events seem to spin out of control yet again. Will Sarah manage to stop the future war against SkyNet while protecting the life of her son?