What's Goin' On Down There?
S1, E7: Adam (Peter Krause) wants to spend time with his family but has trouble juggling their multiple schedules, especially while Gaby (guest star Minka Kelly) continues to work with Max (Max Burkholder). Sarah’s (Lauren Graham) relationship with Mr. Cyr (guest star Jason Ritter) is going better than expected, making her wonder if she should tell Amber (Mae Whitman) about them. Haddie (Sarah Ramos) spends Career Day at Julia's (Erika Christensen) law firm, but her assignment causes Julia and Kristina (Monica Potter) to re-evaluate their respective career choices. Meanwhile, Crosby navigates the world of single parent dating. Sam Jaeger, Joy Bryant, and Miles Heizer also star.