What’s Up Dog?
S2, E22: A wayward balloonist lands in the sheep’s field. Shaun and his friends are intrigued by the hot air balloon and inadvertently take to the skies. Down on the ground an ever more desperate Bitzer runs himself ragged attempting to bring the wayward sheep back down to Earth safely.