When Good Kids Go Bad
S3, E2: Mitch and Cam plan a nice evening with the whole family to break the happy news that they're looking to adopt another child. However their parade is rained on when they realize Lily may not take well to another baby in the house. Meanwhile, Claire and Jay are each consumed with proving a certain point.