When It Hurts So Bad
S12, E16: Meredith takes a step forward with Will but quickly regrets it, while Maggie senses a disconnection with Andrew. Meanwhile, Amelia reevaluates her relationship with Owen, and Catherine comes to town and shakes things up with April and Jackson.