When to Let Go
S4, E2: An overflow of patients are rushed into the hospital following a terrifying apartment complex blaze. Dr. Rhodes fights to save the life of one of Chicago Fire's own, whilst Dr. Halstead and his brother Jay struggle with their own personal battle.