Million Dollar Listing San Francisco When You Wish Upon a Starchitect
S1, E3: Andrew lands a listing in the up-and-coming neighbourhood of Bernal Heights; while Justin's property is finally finished, the size of the backyard proves to be a difficult selling point; Roh makes a promise that may be difficult to keep.