Where It All Started
S13, E13: In San Francisco, the five remaining chefs cook for master chef Traci Des Jardins. In the elimination challenge, the chefs cook at Hubert Keller's restaurant, Fleur de Lys, preparing a Fleur-inspired dish for Keller, the judges and others.