Where the Boys Are
S3, E7: The men of Seattle Grace go on a camping trip together, Addison and Callie must team up to work on a patient, Meredith assists Sloan with a procedure unlike any she has experienced, and, suspicious of her recent actions at the hospital, Bailey confronts Cristina.