Where We End Up
S8, E11: A pest control problem forces the 51 team to temporarily bunk with Firehouse 20. All under the same roof, Casey clashes with Capt Delaney, while Foster, Kidd and Brett fear Capt Leone has it out for them. Boden mulls a procedural overhaul.