Where's Waldo?
S4, E2: Following the murder of an imprisoned Dixie Mafia soldier, Raylan (Timothy Olyphant) looks for a longtime fugitive whose ID was found inside the diplomatic pouch hidden at Arlo’s house. Meanwhile, Boyd (Walton Goggins) suspects both an old nemesis and a new preacher of undermining his drug business.